Veelgestelde vragen Prix-pellets-shop
Hoe kan ik de betaling uitvoeren?
Wij werken samen met het bedrijf GLS dat enkel de levering regelt. Het is daarom niet mogelijk om bij bezorging te betalen.
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een automatische bevestiging via de website. Hierna ontvangt u van ons een tweede bevestiging per e-mail (pellets@ecobati.be).
1/ Wij informeren u dat de bestelling is ingetypt.
2/ Wij sturen u uw bestelbon zodat u de betaling ervan kunt overschrijven.
3/ Wij vragen u om ons een betalingsbewijs te sturen, om u zo snel mogelijk te kunnen leveren.
Waarom is mijn bestelling geannuleerd en beëindigd?
Vanaf twee weken na het plaatsen van uw bestelling kunnen wij uw bestelling annuleren en beëindigen indien:
1/ U niet gereageerd heeft op onze bevestigingsmail gestuurd door pellets@ecobati.be
2/ Wij geen betalingsbewijs van u hebben ontvangen.
Kan ik een lege pallet retourneren en mijn borg terugkrijgen?
Onze pellets worden geleverd op paletten zonder waarborg. Wij ruilen daarom geen paletten.
Hoe laat word ik geleverd? (U wenst precisie over de levertijd)
U ontvangt de dag vóór uw levering een track & trace link. Via deze link ziet u welk depot de levering bij u gaat verzorgen.
U kunt op de dag van bezorging vanaf 08.00 uur bellen naar het nummer van uw bezorgdepot om nauwkeurigheid te vragen over de bezorgtijd.
De verschillende afleverdepots en hun contactgegevens:
- DEPOT HABAY : 061/23.95.91 (of 061/23.95.80)
- DEPOT TONGEREN : 012/21.19.80 (of 012/21.19.60)
- DEPOT NIJVEL : 064/23.93.40
- DEPOT MERELBEKE : 09/244.08.88 (of 09/244.08.99)
- DEPOT VILVOORDE : 02/756.99.47
- CENTRALE : 02/55.66.211
Welk type vrachtwagen komt bij mij leveren en met welk losmateriaal?
Wij leveren zware goederen, de vrachtwagens zijn bijgevolg vrij groot. Zorg voor minimaal 9x3 meter zodat de vrachtwagen kan parkeren zonder het verkeer te hinderen. Hieronder een voorbeeld van de grootte van de vrachtwagens die komen leveren:

Dit is het materiaal voor het lossen: laadklep + handpallettruck:
Het is mogelijk om in plaats daarvan een gemotoriseerd voertuig (Moffett) aan boord te vragen, maar op aanvraag en tegen een meerprijs van 60 euros inclusief BTW, enkel in Wallonië.

Ik werd niet geleverd op de afgesproken dag?
Er kunnen veel redenen hiervoor zijn: u was afwezig wanneer de chauffeur langskwam, de straat was onbereikbaar, er was geen plek om te parkeren, de chauffeur had geen tijd om alle klanten te leveren, … Transport is helaas geen exacte wetenschap.
Als u uw pallet om 18:00 uur nog niet heeft ontvangen, levert het bedrijf GLS deze de volgende dag af (behalve in het weekend).
1/ Heeft u bij het depot dat verantwoordelijk is voor uw levering nagevraagd wat er is gebeurd (zie hierboven de procedure “Hoe laat word ik geleverd?”).
2/ U kunt met het depot een nieuwe bezorgdatum afspreken.
3/ Als u met het depot geen afspraak heeft kunnen maken om een nieuwe bezorgdatum af te spreken die u schikt, laat het ons dan weten want wij zijn niet op de hoogte hiervan. U kunt ons een mail sturen naar pellets@ecobati.be
4/ Wij zullen het nodige doen om een nieuwe datum af te spreken met het depot dat verantwoordelijk is voor uw levering.
|